Spisová služba – archivace dokumentů
Přebereme za Vás správu dokumentů úpadce v plném rozsahu odpovídající legislativě ČR (především zákonu 499/2004 Sb. o archivnictví) a to od jejich odvozu z místa, kde se nacházejí, až po jejich roztřídění a komunikaci s místně příslušným státním archivem.
Přestože jsme společnost založili poměrně nedávno, máme více než 10 leté zkušenosti v této oblasti, vlastní know-how, odborně školený personál a vlastní, bezpečné depozity.
Nabízené služby
- zaměření dokumentů a zpracování cenové nabídky
- odborné roztřídění a označení převzatých dokumentů
- odvoz dokumentů z místa, kde se aktuálně nachází do spisovny
- podrobná evidence dokumentů na ukládací jednotky (pořadač, box, atp.)
- uložení a správu dokumentů po smluvně stanovenou dobu
- zhotovení skartačního řádu a plánu
- vytvoření a poskytnutí předávacích protokolů zadavateli a místně příslušnému státnímu archivu
- určení, zpracování a předání dokumentů typu A (archiválií) do místně příslušného státního archivu
- vyhledávání a doručování požadovaných dokumentů
- diskrétní skartaci dokumentů
- zpracování potvrzení k výmazu z OR
Nabízené služby poskytujeme jednotlivě, či v různých kombinacích, vždy dle požadavků klienta. Naší předností je zejména individuální přístup ke každému obchodnímu případu a nabídka služeb zaručující vyšší přidanou hodnotu pro klienta.